Belediye Başkanlığı nereye şikayet edilir?
GÖREVLER. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, vatandaşlarla birebir iletişim kurmak amacıyla 2013 yılında Alo 181 Çağrı Merkezi’ni faaliyete geçirmiştir.
Belediyeye şikayet dilekçesi nereye verilir?
E-dilekçe başvurusu Dilekçenizi doğrudan ilgili belediyeyi seçerek ve dilekçenin konusunu açıkça belirterek kaydedin. Başvuranın ikametgahı veya iletişim adresi belirtilmelidir. Başvurularınız ilgili belediyede resmi belge olarak işleme alınacaktır.
Belediye yol şikayeti nereye yapılır?
Öncelikle 153 beyaz masa ihbar hattını arayarak vatandaşların endişelerini tespit ediyor ve dikkate alıyoruz. Yol Bakım ve Altyapı Koordinasyon Daire Başkanlığımızın Avrupa ve Anadolu alt müdürlüklerinin sorumlu olduğu ilçelerdeki ekiplerimizle belirli saatlerde güzergahları takip ediyoruz.
Şikayet kime yapılır?
İl ve ilçe merkezlerindeki polis birimleri olan polis karakollarına veya kırsal kesimlerde jandarma karakollarına suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Polis veya jandarmaya suç duyurusunda bulunabileceğiniz gibi doğrudan savcılığa da suç duyurusunda bulunabilirsiniz.
Belediyeler Cimer’e şikayet edilir mi?
Kaymakamlıklar. Üniversiteler. Bağlı, ilgili ve ilişkili kurum ve kuruluşlar. Belediyeler (büyükşehir, il ve ilçe belediyeleri)
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde kontrol eder. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
Belediye hakkında suç duyurusu nasıl yapılır?
Suç duyurusu doğrudan Cumhuriyet Başsavcılığına, il ve ilçe merkezlerinde emniyet güçlerine, kırsal kesimlerde ise jandarmaya yapılabilir. Kolluk kuvvetlerine yapılan suç duyuruları derhal Cumhuriyet Başsavcılığına iletilir.
Cimere ne şikayet edilir?
Gençlerin kamusal hayata katılımını önemsiyoruz ve CİMER’e görüş, öneri ve projelerinizi yazmanızı bekliyoruz. CİMER’de yönetim ortağı olun. Sokak hayvanları ile ilgili görüş ve önerilerinizi CİMER’e yazabilirsiniz. CİMER aracılığıyla Türkiye’nin yüzyılını şekillendirecek konularda değerli görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.
Şikayet dilekçesi verildikten sonra ne olur?
Şikayet başvurusu yapıldıktan sonra kişi, dosyada neler yaşandığını ve davanın hangi aşamada olduğunu kontrol etmek için belirli aralıklarla (örneğin ayda bir) ilgili Başsavcılık resepsiyonuna başvurabilir. Şikayetçi, talep etmesi halinde dosyanın fotokopisini de alabilir.
Alo 181’e ne şikayet edilir?
ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.
Belediyeye kimin şikayet ettiğini nasıl öğrenebilirim?
Belediyeye kimin şikayette bulunduğunu öğrenin. Aşağıdaki adımları izleyerek belediyeye kimin şikayette bulunduğunu öğrenebilirsiniz: Belediyeye başvuruda bulunun: Belediyeye yazılı veya sözlü olarak başvurarak kimin şikayette bulunduğunu bulmaya çalışabilirsiniz. Başvurunuzda şikayet konusu olan olayın tüm ayrıntılarını vermeniz önemlidir.
176 neyin numarası?
Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176, Bakanlığımızla ilgili vatandaşlarımızdan, yerli ve yabancı turistlerimizden gelen her türlü bilgi, öneri ve şikayetlere cevap vermektedir.
Görevi yapmayan belediye nereye şikayet edilir?
İçişleri Bakanlığı – Belediye Bilgi Sistemi’nden şikayet başvurusu. Bu hizmeti kullanmak için, aşağıda listelenen kimlik doğrulama yöntemlerinden sizin için uygun olan birini kullanarak sisteme giriş yapmalısınız.
Birini ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
İhbarda bulunan kişinin kimliği kesinlikle gizli tutulacaktır.
CİMER’e şikayet ettikten sonra ne olur?
CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.
Belediye hakkında suç duyurusu nasıl yapılır?
Suç duyurusu doğrudan Cumhuriyet Başsavcılığına, il ve ilçe merkezlerinde emniyet güçlerine, kırsal kesimlerde ise jandarmaya yapılabilir. Kolluk kuvvetlerine yapılan suç duyuruları derhal Cumhuriyet Başsavcılığına iletilir.
Alo 181 işe yarıyor mu?
Çevre sorunları, hava, su ve toprak kirliliği, radyoaktif kirlilik, çevresel etki değerlendirmesi ve doğal kaynaklarla ilgili sorularınıza 7/24 Alo 181 hattından cevap alabilirsiniz.
Alo 176 nedir?
Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176, Bakanlığımızla ilgili vatandaşlarımızdan, yerli ve yabancı turistlerimizden gelen her türlü bilgi, öneri ve şikayetlere cevap vermektedir.
İBB şikayetleri nereye yapılır?
Çözüm Merkezi Alo153. Bu uygulamayı çalıştırmak için JavaScript’i etkinleştirmeniz gerekir. İstanbul Seni uygulaması ile talep ve sorularınızı Çözüm Merkezi’ne kolayca iletebilir ve canlı destek aracılığıyla temsilcilerimize anında ulaşabilirsiniz.